جديدنا

قصة واقعية عن الحياة مؤثرة جدا لفتاة

قصة واقعية عن الحياة مؤثرة جدا 


ملك ببراءة: ماما هو لي لما عمو رامي بيمسكني من هنا بتزغزغ وبقعد اضحك
امها بصدمه : بيمسكك منين يا ملك
ملك ببراءة: هنا يا ماما هو طيب اوي يا ماما بيبوسني وبيحضني
امها بعياط وخوف : ملك ملك اوعي تخليه يعمل كدا تاني اوعي
قعدت امها تفكر في المصيبه دي ف رامي يكون جوزها التاني بعد موت ابو ملك واتجوها بعد ما كانت في الشارع
امها بعياط: ملك بصي لما يجي يعمل كدا تاني اجري ها وتعالي عندي
ملك : حاضر يا ماما انا عايزه شوكولا
امها بدموع : حاضر يعيوني ماما عيوني ياقلب ماما
بيمر الوقت مبين مكر رامي لاتلامس ملك وخوف امها لكن ما باليد حيله ولو سابته يعيشوا في الشارع
كانت ملك نايمه وجنبها الدبدوب وحضناه
رامي بهمس : ملك حبيبتي ملك
ملك بنوم : امم
رامي بهمس: احضنيني وسيبي الدبدوب
ملك : بس انا عايزه بحب الدبدوب
رامي : ملوكتي يلا علشان اجبلك شوكولا
ملك ببراءة وفرحه : حاضر
كان رامي بيلمس جسم ملك بطريقه مقرفه وملك خايفه من امها وعايزه تجري عليها
ملك بعياط : عمو رامي عايزاه ماما
رامي بفزع من عياطها : بس بس اسكتي ماما نايمه يا ملك كدا هتصحي
ملك : مليش دعوه عايزاه ماما
فجاه الباب اتفتح
امها بصويت من منظر ابنتها
امها بصويت: بتعمل ايييييي ياااااا ابن الكل*ب بنتييييي يا حيوا*ن
ملك بعياط: ماما ماما
رامي بخوف راح مسك بؤها : اسكتي اسكتي هتفضحينا اسكتي
امها بصويت مكتوم : اممممم اممممم
ملك عماله تعيط ورامي كاتم بؤها امها
ملك بعياط: ابعد ابعد عن ماما يا ماماااااا
امها بعز مافيها زقته
امها بعياط: عايز تموتني يا ابن الكل*ب هموتك راحت مسكت الفازه وضربته علي دماغه
وقع رامي علي الارض
ملك بصويت : ماماااااا مااااااامااا دم دم
" البدايه "
بعد 11 عام
ملك بحترام : مدام هنا تحبي الغدا يكون اي
هنا : اي حاجه يا ملوكه وبقالي 8 سنين بقولك بلاش مدام دي قوليلي نانا
ملك بحب : حاضر
هنا : اي حاجه من ايدك هتكون حلوه
ملك بحب: بجد انا مش عارفه اقول اي او اوصف حبي لحضرتك
هنا بنرفزه مصتنعه : حضرتك ! امشي يا ملك امشي
ملك بضحك : سلام يقمر
اعملوا متابعه. لصفحتي علشان تشوفوا الروايات والشعر والخواطر
نزلت ملك تعمل الغدا وبتحاول تفتكر حاجه بس دماغها لا تستجيب خلصت الغدا وطلعت
ملك بصدمه وخوف ،: نانا نانا رودي عليا
فكانت هنا واقعه أرضا لا تستجيب
ملك بعياط : ردي ونبي اتصلت بالسعاف
في المستشفى
ملك بعياط: دكتور دكتور شوفها ونبي
الدكتور : متقلقيش
كانت ملك منهارة برا من العياط فهي تحبها مثل ولدتها وأكثر
خرج الدكتور في دخول الشيطان
الشيطان بصوت حجيمي : عملتييييييي اييييي فيهااااااااا
ملك بعياط وخوف : مش عملت حاجه مش عملت
الدكتور بخوف منه : المدام هنا عايزه الانسه
الشيطان بصوت حجيمي:
الشيطان بغضب : مش عاااااايز اشوفك معاهاااااا فاااهمه
ملك بدموع : بس
الشيطان بغضب: فااااهمه
ملك بدموع: فاهمه فاهمه
الشيطان دخل لجدته
الشيطان وقد تحول من شيطان مخيف الي طفل صغير : اجمل ست في الكون
هنا بضحك وتعب : بقا لزم اتعب علشان اشوفك يا مراد
مراد بحب : انا اقدر استغني عنك بردو
هنا : يولا ثم استغربت هو فين ملك
مراد بغضب : برا
هنا بتعب: انا عايزاه اتكلم معاك بس دي اسمع الاخر يا مراد
مراد بخوف :مالك في حاجه وجعاكي اطلب الدكتور
هنا بتعب: اسمع بس هات المأذون دلوقتي واكتب على ملك دي وصيتي يا مراد بس انت لزم تعرف حاجه
فلاش باك
ملك بخوف : ماما احنا رايحين فين
امها بعياط : مش عارفه يا ملك
ملك بعياط: انا خايفه يا ماما
امها بعياط : متخفيش يروحي متخفيش
كان أم ملك لا تعرف ماذا تفعل بعد ما حلت عليها مصيبه اخرتها دمار وهي بتعدي الطريق بتجي عربيه
امها بصويت : لاااااااااااا
باك
هنا بعياط : وبعد ما خبطها بالعربيه ملك جاتلها صدمه وانا خدتها تعيش معايا علشان أكفر عن ذنبي ملك ملهاش غيري انا انا عندي كانسر يا مراد
مراد بصدمه : انتي انتي بتقولي أي لااا
هنا بتعب: ملك في عينك يا مراد فاهم اتصل بالماذون دلوقتي عايزاه اطمن أنها بقت في امان
مراد بدموع محبوسه: انتي هتكوني كويسه صح
هنا بعياط: أخرج اندهلي ملك واعمل الي قولتك عليه
خرج مراد وهو في دنيا تانيه برغم جبروته وقسوته إلا أن جدته في دنيا تانيه
مراد ببرود : إدخالها عايزاكي
دخلت ملك وهي بتعيط
هنا : تعالي يا ملك يحبيبتي
ملك بدموع: انا اسفه اني مخدتش بالي منك انا اسفه
هنا بتعب ومرح كا وخفف عنها: انا كويسه بس عايزاه اطلب منك طلب
ملك وهي تمسح دموعها : طبعا اطلبي
هنا : مراد طلب ايدك مني وعايزك توفقي وانتي عارفه انا بحب مراد ازاي لو بتحبيني وافقي
ملك بخوف : انا بخاف منه
هنا : مراد طيب وحنين اوي انتي بس علشان متعرفهوش اوي
هنا بخوف : موافقه صح
ملك : انا
مراد دخل ومعاه المأذون والشهود
مراد ببرود : اكتب يا شيخنا
كان ملك لا تفهم شئ مما يحدث ولن قلبها يهتز بعنف
فاقت علي جمله
بارك الله لكما وبارك عليكما وجمع بينكما في خير
هنا بدموع وفرحه : مبروك يا ملك
مراد بهمس جنب ودن ملك
مبروك بيكي في حجيم الشطان
فجاه ملك وقعت من طولها
اسفه جدا علي التاخير بس هنزل بقيه البارتات هنا تلفوني باظ واسفه جدا علي التاخير
هنا بصويت : مللللك ملك ردي يا ملك
مراد بسرعه : شالها بسرعه وخرج برا دكتوررر بسرعه
الدكتور : داخلها الاوضه بسرعه
بعد وقت طويل
الدكتور : مراد بيه الانسه اتعرضت لصدمه وواضح انها مش اول مره تحصل لها احتمال بعد الصدمه دي ترجعلها الذاكره بس من ساعه مفقدتها ولو مهتمتوش بنفسيتها ممكن تفقد النطق
مراد بدون مشاعر : تقدر تروح دلوقتي
الدكتور : اكيد بس مش ها وصي حضرتك بعد ازنك
دخل مراد عند ملك
يترا وقعتي في طريقي لي مظنش أنك هتقدري تكملي
بعد وقت كان مراد اخد شال ملك وهي نايمه واخد جدته للفيلا
هنا بتعب : خدها يا مراد اوضتك واطلع ارتاح
مراد : وهي ملهاش اوضه



هنا بتعب شديد: مراد ارجوك انا تعبانه اتفضل
اتنهد مراد بغضب بعدها طلع بيها الاوضه كان هيرميها علي السرير بس أتراجع تاني
مراد بغضب : يوه بقاا
دخل خد شاور
خرج مراد نام من كتر التعب
بعد وقت
ملك بعياط وصويت : مامااااااا لا يماما متسبنيش ونبيييي ياااااامامااااااااا
مراد بفزع : في اييي مالك
ملك بعياط: ماما ماما س سبتني كانت كانت هتخدني ونمشي بس سبتني لوحدي
مراد بحنيه لا تعود عليها : اهدي طيب الله يرحمها
ملك بعياط: عايزاه اروحلها دلوقتي
مراد : نامي وبكرا نروح نزورها
ملك بدموع : هنروح
مراد : هنروح
في الصباح
صحيت ملك لقت نفسها نايمه جنب مراد ومراد نايم خالص بصتله وابتسمت
فلاش باك
مراد بغضب طفولي : نانا متحبيس ميك كتير
( نانا متحبيش ملك كتير )
ملك ببراءة : متزحلش انا بحبك
مراد بغضب: امسي علسان نانا تحبني
( امشي علشان نانا تحبني )
هنا بضحك : بس بقا انتو الاتنين
اعملوا متابعه لصفحتي علشان تشوفوا الروايات والشعر والخواطر
باك
ملك بحزن : انت اتغيرت اوي يا مراد معتش الطفل بتاع زمان
دخلت ملك تاخد شاور من التعب
كان مراد صحي ملقاش ملك جنبه
مراد بزهق : يارب تكون نزلت
قام لبس بدله ورش برفان كان خارج بس ملك خرجت في الوقت ده
اعملوا متابعه لصفحتي علشان تشوفوا الروايات والشعر والخواطر
ملك بستغراب : رايح فين يا مراد
مراد بعصبية لما شافها : لا بقولك اي مش عايز اسمع شغل الستات ده لا رايح فين ولا جاي منين ولا اسمع صوتك طول ما انا موجود انتي سامعه
ملك كانت مصدمه منين بيحبها وكتب كتابه عليها ومنين الي بيقوله ده
ملك بدموع : لي كل ده انا عملت اي
مراد. بتحزير : اتقي شري واسمعي الكلام بعدها خرج وملك انهارت تماما فهي منذ أن ولدت لم تري سند لم تري ابوها وامها ماتت ورامي عند النقطه دي ملك
ملك بعياط هستري : ياااا ابن الكل*ب يا حيوا*ن هو هو السبب هو السبب دمر حياتي ااااااااااااه يارب
نزل مراد لجدته
مراد بحب : صباح الخير
هنا بحب : صباح النور يحبيبي امال في ملك
مراد بعصبية : ملك ملك اي انا مالي
هنا : مراد ملك محتاجاك جنبها
مراد بغضب: بكرها مش بطيقها
هنا بخوف: ملك مكنتش ينفع تتجوز حد غيرك
مراد بغضب: لي أن شاء الله مكتوبه على اورتي
هنا بخوف : ملك مش عزراء
مراد بجحيم : ايييييييييييييي
مراد بغضب شديد: انتيييييي بتقولييييي اييي ازاي ملك ملك ازاااااااي
هنا بعياط: اهدي يا مراد ملك متعرفش حاجه
مراد بجنون : انتيييي عارفه انتي بتقولي ايييي
هنا بعياط: اسمع يا مراد متظلمهاش
طلع مراد عند ملك من غير مايسمعع حاااجه
مراد بغضب شديد: يااااازباله بقا بتضحكي عليها علشاااااان اتجوزك بس ولله لتشوفي اسود ايام حياتك علي ايدي يا ملك
كانت ملك وافقه لا تتحرك فهي لم تفهم شئ مما تحدث عنه ولكنها أحست بوجع داخل قلبها لماذا يكرها كل هذا الكره
ملك بدموع: انا عملت اي مش فاهمه حاجه
مراد بعصبيه وشر: طلما انا مش اول واحد يعمل كدا يبقي هخليكي تتمني انك متشوفيش راجل تاني
ملك برعب من شكله فكان وجه لا يبشر الا بالشر
قصدك اييي
مراد بشر : راح قفل الباب وملك كانت هتجري بس كتفها
ملك بصويت : مراااااد سبني سبنيييييي ياااامراد ونبييي لا
كان مراد بيعت*دي عليها بطريقه وحش*يه
ملك وقدعادت عليه ذكره رامي
ملك بصويت وعياط اكتر : ماااامااااا عااااايزاه مااااااااماااااااا
طلعت هنا علي الصوات
هنا بغضب : افتتتتتح ياااامرااااد افتتح
مراد اتصدم لما لقي وشها ازرق و جسمها وقف
مراد برعب هزها ملك ملك ردي بيشوف نفسها لاقي نفسها واقف
فلاش باك
الدكتور : لو مهتمتوش بيها بنفسيتها لقدر الله ممكن نفقدها
باك
مراد بخوف : ملك مللللللللللك
راح فتح الباب بسرعه.
مراد بخوف عليها ووجع : ملك مش بترد ملك يا تاتا
هنا بخوف وعياط : ابعد ابعد راحت عند ملك اتسمرت مكانها فكانت ملك ملاقيه تنزف بشده ووجها شديد الزرقان وباين عليها آثار العن*ف التي تعرضت له
هنا بعياط وبخوف : شلها بسرععععه نوديها المستشفى
بعد ما وصلوا المستشفي
هنا بعياط: انا السبب انا الي وصلتها ليك انا السبب يا مراد مش مسمحاك
مراد بدموع : انا انا .
خرج الدكتور
الدكتور بتعب : الدكتور بتعب: الحمد لله قدرنا نوقف النزيف بس للاسف فقدت النطق
مراد بوجع : طب هي هي كويسه دلوقتي
الدكتور : حاليا اه
مراد : تمام
هنا بعياط وتعب : من ساعت ما جوزتك ملك وهي علطول تعبانه وانا الي فكرت انك انت الي هتعوضها لكن غلط ثم أكملت بأسف غلط لما وثقت فيك يا مراد
مراد سبها وراح قعد علي الكرسي من غير ما ينطق
عند شخصاً يريد
الشخص : في خلال اسبوع لو معرفتش مكانها طلقه بمسدسك احسن من الي هعمله فيك
واحد تاني بخوف : حاضر حاضر
الشخص بشر : هجيبك يا ملك وهتكوني ليا هتكوني ليا وبس
عند مراد
كان بيفكر لي بيكره ملك كل الكره دي ومفيش اي سبب لي بيتعامد يبن قسوته عليها وهو اكتر واحد عارف قصتها لي مبيسمعهاش لي ديما الشيطان بيطلع عليها هي قرر بينه وبين نفسه أنه يكون حنين عليها
هنا كانت قعده عند ملك جوه
هنا بدموع : اسفه يا ملك اسفه يا بنتي اني مقولتش لمراد الحقيقه اسفه
بعدها بوقت ملك فاقت لكنها لم تنطق شئ
اخدها مراد علي البيت
طلع الأوضه بيها من غير ولا كلمه مع هنا
مراد بحنيه : انا عارف اني كسرتك يا ملك عارف انك متستهليش كل ده مني ثم أكمل بحنيه تخيلي حد يجي يقولك حاجه زي كدا هتعملي ملك ارجوكي ردي
مازلت ملك لا ترد
بعد مرور أسبوع مابين محاوله مراد وأنه يعمل كل ما في وسعه للتحدث معاها ولكنها لا تستجيب
رجع مراد من الشركه
مراد بتعب : جدتي
هنا بجمود : افندم
مراد : ارجوكي بلاش المعامله دي
هنا وقد طفح الكيل: بلاش وانت امتا قولت بلاش القسوه طالع زي ابوك ثم أكملت بعياط ابوك الي كان السبب في موت امك قسوه قسوه قسوه لغيه ما مات*ت بوجعها عايز تموت ملك مش هسمحلك يا مراد انت فاهم مش هسمح
طلع مراد من غير حرف واحد لقد شبهته بشخص قات*ل كما يسميه مراد
مراد بتعب : ملك ارجوكي ارجوكي اتكلمي انا تعبت أ
طيب تعالي ننزل نتمشي شويه ارجوكي اعملي اي حاجه
هزت ملك رأسها بدموع



مراد بفرحه فا ملك تستجيب له
ساعدها مراد في ارتداء ملابسها
بعد أن خرجوا
مراد : اجبلك ايس كريم
هزت راسها بنعم
مراد بحنيه : حاضر
جبلها مراد حاجات كتير وهي ضحكت كتير كانت فرحانه
بس كانت تري شخص مألوف عليها فتحاول التذكر بشده
مراد وهو يلاحظ تركيزها: علي شخص
مراد بغضب: مين دههه
لا ترد ملك ولكنها أحست بصداع شديده وفجاه صرخت بأعلى صوت
ملك بصويت : ااااااااااااااااااااه
مراد بفزع : ملك ملك في اي ملك
مستمره ملك في الصوات : اااااانكل راااااااامي لاااااااا دم دممممم يااا مراد دمم
رامي اول لما لمح ملك استخبي بسرعه
مراد بغضب: مين ده وليييي جري لما شافك
ملك بعياط وصدمه: هو هو انا شوفته يا مراد كان هنا صح
مراد بعصبيه : مين ده فهميني وازاي اتكلمتي فاهمينييييي
ملك بعياط: رامي ج جوز ماما انا شوفته يا مراد ولله
مراد : ازاي وليي هرب
ملك بدموع: معرفش معرفش رجعني البيت عايزه امشي
مراد : يلا
روحوا البيت وملك ماذالت تبكي
مراد بغضب: ممكن تبطلي زفت عياط وتفهميني بقا ميتي*ن الحوار ده ولا اي
ملك بعياط هستيري : اقولك ايييي ها اقولك هو السبب في كل حاجه حصلتلي اقولك كان بيتحر*ش بيا ولا اقولك أنه السبب في موت ماما اقولك أن حياتي ادمرت بسببه والي انت بتعيرني بيها ااااااااقول ايييييي فاهمني ثم أكملت بعياط اكتر
مراد بصدمه : مما تقوله فهو يعلم ما عانت لكن ليس لهذا الدرجه من الوجع شالها
مراد للبلكونه بحنيه وخدها في حضنه بدون كلام فا هي ليست تحتاج كلام تحتاج من يحتويها في أضلاعه
مراد بحنيه : بقا يملس علي شعرها ويطبع قبلات حانيه عليه
ملك بدموع: خدني في حضنك اوي يا مراد انا مش قادره اكمل تعبت
شدد مراد من احتضانه عليها لغيه ما غفيت في النوم غطها ولله لجبلك حقك يا ملك وباس دماغها ونزل لجدته
مراد بجمود : عايز اعرف كل حاجه عن ملك بدون كذب
هنا بتوتر : حاجه ايي
مراد بتحزير : كل حاجه علشان كدا كدا هعرف مين رامي ده ولي ملك مش عزرا*ء ولي ملك عاشت معانا اصلا اتفضلي سامعك
هنا بدموع : الي حصل
فجاه دخل رامي ببرود
رامي : قوليلوا يا هنا انا ابقي مين
هنا برعب : مراد مراد
مراد بغضب: راح مسكه من التيشيرت انت مين يراجل انت
رامي وهو يبلع لعابه بقرف : قوليلوا يا هنا انا مين يلا ولا هتكدبي زي كل مره
مراد بغضب جحيمي : ما تنتقي ميننننننن ده
هنا بعياط: جوز اختي
نزلت ملك من علي السلم بصدمه اختك
هنا بعياط: ملك اسمعي بس
ملك بانهيار: اختك ازاي انا انتوا كلكوا كدابين كدابين وبس لي مقولتليش ازاي لييييييييي تعملي فيا كدا لي
مراد بغضب: انتقي بقا
هنا بعياط:
فلاش باك
هنا بضحك : كملي وحصل اي
سعاد بضحك هي الاخر : وبعدها جبها من شعرها و رجع لمراته فجاه سمعت صوات بنتها
هنا : في اي يا سعاد في ايييي ردي
وبعد ما ساح رامي في دامه كلمتي اتقبلنا وخدت ملك وهي
باك
ملك بعياط: يعني يعني هي مامتتش
هنا بعياط: امك عايشه
": مش هسمحلك تدمري كل الي بنيته يا ملك مش هسمح مش هموت غير لما اجيب طاري
عند ملك
ملك بدموع: عايشه ؟١٤ سنه عايشه ثم أكملت بضحك هستيري برافو لا بجد برافو انا فخوره بيكوا انا مبسوطه أن عندي عيله زيكواا عايشه صح ماما عايشه
مراد : اهدي يا ملك اهدي
ملك بصويت: اهدييييييي هاااا اهدييي حاضر هسكت حط اديها علي بوها سكت اهو اهووو شايف اهوووووو
هنا بعياط: ملك بنتي
راح مراد بغضب مسكت رامي موتك علي اديك يا وس*خ قعد يضرب فيه ورامي مش عارف يصد فضل يضرب يضرب قام مراد من عليه لما لقه أنه مش بيتنفس
مراد وهو يلهث :ملك تعالي معايا
ملك : فين ماما
هنا بدموع :مش هينفع
ملك بصراخ: فييييين مااما
مراد بغضب: ملك اهدي ووطي صوتك
ملك بدموع:ارجوكي فين ماما ارجوكي
"انا اهو يا ملك
ملك وقلبها يدق بعنف فهذا الصوت الصوت ده هو هل يمكن ما سمعته يكون وهم لا لا فهي لا تقدر فهي لا تقدر علي النظر خلفها
" ملك
هنا بدموع :سعاد
ملك : فضلت بصلها بدون رد فعل
سعاد بحب :تعالي يا ملك
ملك فضلت بصلها بعد كدا طلعت من غير كلام
سعاد بدموع : مش هتسامحني
هنا بدموع وحب : وحشتيني
سعاد : وانتي كمان يا هنا مش عارفه اقولك اي علي كل الي عملتيه ثم وجهت حديثها لمراد طلعه الاوضه يرتاح يا مراد
مراد بعصبيه : انتي بتقوليييي اييي
سعاد بغضب : اسمع الكلام
سبها مراد ومشي بغضب
كانت ملك قعده في اوضتها ضمه رجلها وتبكي بصمت
( لم يعد في مقداري أن ابكي فا منذ أن ولد لم تتوقف عيني لم يعد في مقداري التحمل ف انا انتهي)
ملك بعياط: مش هسمحك انا بكرهك بكرهك يا ماما بكرهك
دخلت سعاد علي ملك
ملك بعصبيه : اطلعي برا راجعه تاني لييييي ها عايزاه مني اي تاني روحي مطرح ما جيتي انا خلاص مش عايزكي سامعه مش عايزاكي
سعاد ببرود : لمي هدومك هترجعي معانا انا ورامي
ملك بغضب وعياط: انتي اكيد مجنون*ه صح انتي واعيه انتي بتقولي ايي وااااااعيه
ضربت سعاد ملك بالقلم
سعاد بغضب: الظاهر أن هنا مربتكيش بس انا هربيكي من اول وجديد يا ملك
سبتها ونزلت
تاني يوم
رامي قعد يبص حوليه ملقاش حد دخل عند ملك
رامي بخبث : ملك يلا ننزل
ملك بخوف : انت بتعمل اي هنا اطلع برا
رامي بخبث : ملوكتي مهما بعدتي هتكوني ليا
تحت عندهم
هنا : قالتلك اي
سعاد : غصب عنها هتجي معايا
مراد بغضب: تجي معاكي فين اصلي مخدتش بالي
سعاد ببرود : البيت بتاعي
مراد بسخريه : علي جثتي ولو جدعه فكري بس وبعدي ملك
وطلع عند ملك
مراد بصريخ : مللللللللللك
مراد بغضب: ملللللك فين
هنا بخضه : كانت فوق في الاوضه هتكون راحت فين
مراد لي سناء اقسملك بالله لو ملك حصلها حاجه موتك هيكون علي ايدي
خرج مراد يدور عليها وهو قلقان عليها
مراد بخوف : مش هسمح تروحي مني يا ملك مش هسمح
" مراد
لف مراد بسرعه
مراد بالهفه : ملك ملك كنتي فين يروحي خوفتيني
ملك : اهدي انا كويسه بس نزلت اشم هواه
مراد بغضب: متنزليش تاني غير لما تعرفيني فاهمه
ملك بضحك : يخربيت برج الجوزاء يجدع
مراد بسخريه : قدامي يختي
عند سعاد
سعاد بدموع : هتفضل لحد أمتي تستغلني انا وبنتي كدا هااا حرام عليك انت ايي حجر ياريتك موت ساعتها وكنا خلاصنا
رامي مسكها من شعرها : لا بقولك اي انا في دقيقه واحده ممكن اوديكي ورا الشمس ف اظبطي كدا علشان بنتك تفضل في حضنك
سعاد بدموع: منك لله منك لله
ملحوظه للناس الي مش فاهمه وطبعا حقكوا عليا جدا انا كنت مشغوله جدا بسبب الدراسه وكانت دماغي مش فيا ندخل الموضوع
( ان سعاد لما ضربت رامي فكرت أن هو مات وخافت علي ملك وودتها عند هنا ولما سعاد عرفت أن رامي عايش وبيحاول يوصل لي ملك قرارت ترجع تحمي بنتها ورامي حاليا بيستفزها ان يحبسها بالاعتداء عليه طبعا ملك مش فاهمه ده ومفكره أن أمها بعتها علشان رامي )
نرجع تاني
ملك بدموع: مراد انت هتسبني ارجع معاهم
مراد : ملك انا مش هسيبك حتي لو فيها موتي انتي بتاعتي انا فاهمه لو فكرتي لي اي سبب انك تطلعي من البيت ده يبقي علي دفنتي يا ملك
ملك بدموع راحت حضنته
بعد الشر عنك ربنا يخليك ليا
مراد بحب : ويخليكي ليا
ترن ترن
مراد بتوتر: ملك ثواني معايا مكالمه
ملك : ماشي هطلع انا
مراد ببرود : الو جاكلين ماذا تريدي
جاكلين بغضب : لا يمكن أن تتركنا هل نلعب شيطان
مراد ببرود : اللعبه تنتهي واقت ما اقول جاكلين ف انا شيطان
جاكلين بعصبيه : احظر مني ايها الشيطان لقد خطيئت تلك المره
( بخ اصل مراد راجل مافيا
👀)
مراد بغضب: جاكلين انا احظرك أن تلعبي معي فتلك اللعبه ستصبح خاسره
جاكلين بغضب: سوف نري شيطان ثم أكملت بمكر يمكن أن تأتي لننهي تلك اللعبه
مراد : حسنا ااتي
قفل مراد مع جاكلين وهو يعلم أن خروجه من لمافيا لا يكون في صالحه
عند ملك
سعاد بحزن : ملك استني
ملك ببرود: نعم
سعاد بحزن : بكرا تعرفي أن كل الي عملته كان ليكي انتي بكرا تعرفي اد أي بحبك
ملك بدموع وقد رأت ضعف امها
ملك بحزن :ماما تعالي نبعد عن رامي انا انا. ها خلي مراد يبعده عننا واعيش انا وانتي نعيش يا ماما انا كل يوم بتقطع لما بشوفه قصادي مش قادره صدقني
رامي من خلفها وهو يصوب سلاحه نحيت سعاد : مظنش هتعيش كتير
الشيطان بسخرية وهو يصوب السلاح في دماغه: هه نزل سلاحك علشان شكلك مش هتعيش كتير !
رامي برعب: مراد



الشيطان بغضب: نزله يلااااا
رامي نزل السلاح بخوف انا انا كنت بخوفها بس بس فجاه وقع في الأرض
الشيطان بغضب ضربه بالسلاح في دماغه
ملك وهي تبكي في حضن امها
ملك بعياط:ماما انتي كويسه
مراد بغيره شدها لحضنه متخفيش انا معاكي
ملك حضنته بدموع
ملك بدموع: مراد خليه يبعد ارجوك ارجوك يا مراد
مراد بحنيه وهو يمسك وجهها بين يديه متخفيش همحيه مش هبعده بس
بعدها كلم الحراسه جم خدو رامي
الشيطان بعصبية وغضب :مش عايزه يتنفس من كتر العذا*ب فاهمين
مراد بيتكلم في التلفون
مراد بجمود : احجزلي تذكرتين لي نيويورك انهارده
ياسر بستغراب :تذكرتين لي ثم أكمل بتحزير
اوعي تكون عايز تاخدها
مراد ببرود : ايوا مش هقدر اروح من غيرها بس انا عندي خطه محدش يقدر يقربلها بيها
ياسر : اي هي
مراد : ......
ياسر بغضب: بس انت كدا هتخسرها
مراد : مفيش طريقه تانيه غير كدا يا ياسر
ياسر بتنهيده فهو يعلم كم بحبها صديقه
( ياسر بيكون صاحب مراد من ايام ما دخل المافيا وسيم جدا وعنده سيكس باك هما كل الناس الشرانين حلوين كدا ولله
😂❤️)
قفل مراد مع ياسر وراح عند ملك
مراد ببرود: حضري هدومك مسافرين
وسبها ودخل الحمام
ملك بستغراب : ماله ده
بعد ما خرج مراد
ملك : هنسافر فين
مراد ببرود: نيويورك
ملك : مالك يا مراد فيك اي
مراد بغضب: انجزي يا ملك لو خلصتي فا يلا ننزل وياريت لما نروح تتعاملي علي انك خدامه بس علشان مراتي هناك
ملك بصدمه :مراتك وخدامه ؟ مراد حبيبي انت بتقول ايي
مراد ببرود: اه مراتي انتي ناسيه يا هانم اني كنت عايش هناك قبل ما ارجع واتجوزك غصب عني
ملك بدموع: انت بتهزر صح
مراد ببرود: هستناكي تحت
انهارت ملك أرضا بعد خروجه فكانت لا تعلم ماذا فعلت ليكون مسرها هكذا فهي لا تتخيل أن يكون مراد مع واحده تانيه وتكون في حضنه مكنها
ملك بعياط: لييييييي يا مراد لييييييييي لييييي حرام عليك
كان مراد في الخارج يتنفس بعمق فكان في الدخل بكتم أنفاسه كي لا يغلط ويقوم بضمها لحضنه
اسف يا ملك مفيش طريقه تانيه
عند ملك لبست وخلصت ومذلك الصدمه تحتلها
ملك بدموع: مراد
مراد التفت لها ويتمني أن يضمها ولكن سوف يخسرها
مراد بجمود : متنسيش حاجه علشان مراتي متشكش في حاجه
ملك بصراخ : متقولش مراتي اناااااا بس الي مراتك انتتتتتت فاهم اناااااا بس
سبها مراد وركب العربيه
كانت ملك في العربيه ومش مبطله عياط
مراد بغضب: اسكتييي بقا واء واء اييي زهقت
ملك بدموع وخوف كتمت بؤها وكمان عياط وشهقات
وصل مراد المطار وبعد مده تانيه وصلوا نيويورك
مسك مراد ايد ملك
ملك بتحزير : انتي هنااا خدامه وبس فاهمه اي غلطانه هموتك يااا ملك مش هيكون ليكي اثر فاااااااااهمه
ملك بعياط: فاهمه
دخل مراد وملك
فجاه
جاكلين بفرحه : شيطاااااااان
حضنها مراد
الشيطان : جاكلين لقد اشتقت لكي كثير
جاكلين بحب : وانا ايضا شيطان ثم نظرت لملك بستغراب من هذا
مراد ببرود : اخذتها لكي تساعدك جاكلين
جاكلين بحب : حسنا حسنا هيا لكي ترتاح
كل ده وملك مصدومه مكنتش متخيله أن مراد بيتكلم جد كل ده بس اكتشفت أن كل الي كانت عايشه فيه وهم وهم وبس فضلت واقفه مكنها
نزل مراد بعدها
مراد ببرود: هتبقي اوضتك مع الخدم تحت واي حاجه عايزاه قوليلي
ملك بدموع وسخريه : لا شكرا اوي بجد مش عارفه اودي جمايلك فين
مراد بتحزير ملك اتكلمي بحترام
ملك بانهيار : بس كدااااا عيون حاضر اهوووووو اهو و و ثم وقعت مغشي عليها
مراد بخوف ملك ردي ملك ويغشي أن يراه أحد شال ملك ودخل اوضه بعيده
مراد بخوف قعد يخبط علي وشها ملك حبيبتي فوقي ملك ردي عليا ولكن لا تستجيب قعد يلف في الاوضه زي العيل التائه من أمه وفجاه
الخدامه : شيطان جاكلين تريدك
مراد بغضب: اطلعي برا مش عايز اشوف حد هنااا فاهمه
الخدامه بخوف طلعت جري
مراد راح جاب برفيوم ويشمم ملك
بدءت ملك تفوق
مراد وهو يتصنع البرود رغم خوفه عليها
ملك بتعب : في ايي
مراد : مفيش وقعتي من طولك وياريت متحصلش مره تانيه
جاكلين دخلت بغضب
جاكلين بغضب: ماذا تفعل عندك شيطان
مراد بغضب: جاااااكلين ماذا تفعلين هل سمحت لكي بالدخول
ملك تحاول استفزازها
اصله كان تعبان وحب يريح هنا
مراد بتوتر : انتي بتقولي ايي اخرسي
سابته جاكلين وطلعت وهي بتعيط
مراد بغضب: حسابك بعدين
طلع مراد وملك انهارت من العياط
بعد مرور أسبوع ومراد بيعامل ملك علي انها خدامه بس هي خلاص معتدتش مستحمله ومراد الي قرب يوصل لهدفه
دخل مراد الفله
مراد : سناء انتي يلي اسمك سناء
الخدامه : نعم
مراد : قوليلي لي ملك تعملي قهوه
الخدامه : الخادمه ملك لا توجد
مراد بغضب: نعم راحت فين
الخادمه : لا اعلم
قعد مراد يدور عليها وأنها متعرفش حاجه هنا
ترن ترن ترن
مراد : الو
جاكلين بضحكه شريره : هه شيطان ماذا كنت تفكرني حمقاء ههه لقد خطيئت تلك المره وانا الذي فازت في تلك اللعبه هل تريد تسمع صوت معشوقتك
مراد بغضب: سوف تنتهي بيك اللعبه وانتي تعرفيني جدا لو أصبها مكروه سوف اخلص عليكي
جاكلين بغضب: سوف نري
وقفلت في وشه
مراد بغضب وعصبيه : عااااااااا هموتكوا هموتكوا يا كلا*ب
كلم ياسر
مراد بغضب وخوف: ياسر ملك اتخطفت
ياسر بخضه: انتتتت بتقول اييي ثم أكمل بغضب مش انا حظرتك هااا مش قولتك
مراد بغضب: كلم الرائد ياسر قولوا ينهي المهمه علشان منهيش حياتهم كلهم انا مش هعرض حيات مراتي اكتر من كدا يلاااااا يا ياسر مفيش وقت ممكن يعملوا حاجه فيها
ياسر : حاضر اجهز وانا هجيب القوات
قفل مراد وهو في قمه قلقه علي ملك فهو لا يحبها بل يعشقها كان يدعي الله أن تكون بخير
( طبعا زي ما عودتكم علي الصدمات مراد مش مافيا مراد ضابط
👀 )
عند ملك
ملك بخوف : انتووووو مين
جاكلين : نحن التي سوف ياخدون روحك
ملك بصريخ : عايزاه مراد هاتولي مرااااااااااااااد
جاكلين مسكتها من شعرها بغضب بسببك انتي شيطان سوف يترك المهمه شيطان يترك المهمه نحن ناخد حياتك
بعد وقت كان وصل مراد مع القوات
مراد بغضب: سيبها جاكلين دور اللعبه تنتهي
جاكلين بسخريه المافيا لما بتخسر بتخسر الكل هتكون انت اول واحد
ملك بصدمه ودموع : مافيا
مراد : هقوم
القوات هجمت عليهم وجاكلين خدت ملك وهربت بس مراد شافها
ملك بصويت: مراد الحقني
جاكلين كانت خايفه بس مفيش مهرب
مراد بغضب: جاكلين سبيها هموتك سبيها بقولك
جاكلين بعضب حطت المسدس علي دماغها سبني أخرج وانا اسبها
مراد :بتحلمي دي نهايتك
جاكلين : دي نهايه مرا
طخ
ياسر ضربها في ضهرها
ملك جريت علي مراد وحضنته
مراد بخوف ولهفه : انتي كويسه فيكي حاجه حد عملك حاجه قولي
ملك بدموع: انا كويسه كنت كنت خايفه اوي
مراد بحب : مفيش خوف تاني مفيش وجع ولا عياط تاني خلاص يا ملك مفيش رامي مفيش جاكلين مفيش حد هيمنعني عنك تاني خلص الكلام ده هعيشك ملكه ولله هتكوني في عيني مش هتنزل دموعك تاني خلاص
ملك بدموع وحب : مراد انا بحبك اوي
مراد بحب : وانا بحبك اوييي
فضل. مراد وملك في نيويورك وقدوة شهر العسل هناك
تمت
يارب تكون عجبتكم بحبكم اوي كلكم بجد
❤️

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-